Gå til hovedindhold
Nyhed
Digitalisering og teknologi
Konferencer

Borgerservice står stærkt sammen

En vild verden påvirker offentlig service og borgerkontakt. Borgerservicekonferencen 2025 sætter spot på udviklingen og giver input til kommunernes arbejde i fremtidens borgerservice. Vær med den 6. marts i Nyborg.

27. jan. 2025
Billedet er genereret af CoPilot
  • Tegnsprog

Indhold

    Borgerservicekonferencen er årets vigtigste samlingspunkt for alle, der arbejder med borgerkontakt og offentlig service. På årets konference bliver der sat fokus på krisehåndtering og på brug af AI-løsninger i de daglige arbejdsopgaver for at øge både effektivitet og jobtilfredshed:  

    ”Vi lever med globale udfordringer og større fokus på sikkerhed. Det er vigtigere end nogensinde, at vi står stærkt sammen. Derfor har KL, Borgerservice Danmark og Komponent dedikeret årets Borgerservicekonference til at forberede os på morgendagens krav og styrke vores beredskab,” siger Pia Færch, kontorchef i Center for Digitalisering og Teknologi i KL.  

    På konferencen kan du også dykke ned i en række faglige sessioner og få ny viden og styrke dit netværk.

    Se programmet til Borgerservicekonferencen '25 og tilmeld dig her

    Highlights fra programmet

    • Oplæg fra digitaliseringsminister Caroline Stage Olsen
    • Krisehåndtering i en ny tid – hvad betyder det for Borgerservice? Oplæg fra Jonas Muñoz Sylvest, chefkonsulent i Regional Beredskabsudvikling og -Støtte (ReBUS) efterfulgt af paneldebat med bl.a. Lene Hartig Danielsen, chef for Borgerservice i Aarhus Kommune
    • AI – Fra usynlig teknologi til uundgåeligt værktøj – oplæg fra tech-ekspert og iværksætter Thomas Terney
    • Praktiske workshops med fokus på implementering af effektive løsninger
    • Masser af netværksmuligheder med kolleger, eksperter og leverandører på området
    Sidst opdateret: 29. januar 2025

    Kontakt

    Konsulent

    Anna Høxbro Bak

    Digitalisering & Teknologi

    Telefon: +45 3370 3213

    E-mail: anhb@kl.dk