Kontakt
Anna Høxbro Bak
Digitalisering & Teknologi
Telefon: +45 3370 3213
E-mail: anhb@kl.dk
Kom med til Danmarks vigtigste messe for offentlige digitalisering og få sidste nyt og alt det bedste fra leverandører, kommuner og KL. Vi kan nu løfte sløret for programmet på de første af messens syv scener.
Mere end 500 deltagere fra kommuner, regioner og stat har allerede sikret sig deres billet til årets Digitaliseringsmesse onsdag d. 25. september i Odense Congress Center.
Nu er programmet for messens innovationsscene og KL’s scene på plads:
”AI er allestedsnærværende lige nu - også på messen. Programmet bugner af oplæg og debatter om gevinstrealisering med generativ AI, smarte digitale assistenter, danske sprogmodeller og AI-lovgivning. Men AI er ikke alt, og på messen vil der være noget for alle, der arbejder med offentlig digitalisering og borgerservice. Med et tætpakket program på syv scener bliver deltagernes største udfordring at vælge,” siger Frederik Nordentoft Andersen, der er kontorchef i Center for Digitalisering & Teknologi i KL.
På Digitaliseringsmessen kan du vælge og vrage mellem mange spændende oplæg og debatter. Du kan fx være med når:
Digitaliseringsmessen bliver afholdt af KL i samarbejde med BorgerserviceDanmark og KITA og tiltrækker årligt omkring 1.800 gæster fra kommuner, regioner, stat og leverandørmarkedet. Leverandører skal have en stand for at deltage.
92 % af de besøgende på Digitaliseringsmessen 2023 scorede deres samlede udbytte af messen som meget godt eller godt. Og endnu flere – hele 96 % - scorede udbyttet af mødet med leverandører som meget godt eller godt.
Hvis du kommer fra en privat organisation, skal du bestille en standplads for at deltage på messen.