Gå til hovedindhold

Stærke børnefællesskaber

At skabe stærke, inkluderende børnefællesskaber er en opgaver, der fylder på både dagtilbuds- og folkeskoleområdet. På denne side kan du læse mere om arbejdet med at skabe stærke børnefællesskaber og herunder, hvordan der arbejdes med det i forhold til integrationsopgaven.

Stærke børnefællesskaber
Folkeskole

Fælles perspektiver på frisættelse

Parternes fælles perspektiver på, hvordan folkeskolen bør styres og ledes.

Fælles perspektiver på frisættelse
Folkeskole

Frisættelse af folkeskolen kræver tættere lokalt samarbejde

KL, Danmarks Lærerforening, Skolelederforeningen, Børne- og Kulturchef-foreningen, BUPL, Skole og Forældre og Danske Skoleelever ønsker at støtte op om de lokale samarbejder om folkeskolen ved at inspirere til, hvordan arbejdet kan tilrettelægges og skabe værdi.

Frisættelse af folkeskolen kræver tættere lokalt samarbejde